1403/02/19

1403/02/19

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

توسعه کشور به دست معلمان اتفاق می‌افتد

کد خبر : 506
20:10
1403/01/27

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه توسعه کشور به دست معلمان اتفاق می‌افتد، گفت: نقش آموزش و پرورش در پیشرفت کشور و معلمان به دلیل تاثیری که در تربیت و پرورش و آموزش کودکان دارند، بی‌بدیل است و هیچ دستگاه دیگری نمی‌تواند به این اندازه موثر واقع شود.

تراب محمدی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته معلم آذربایجان شرقی،  با تاکید بر لزوم هفته گرامیداشت مقام معلم با محوریت برنامه‌های تحولی اظهار کرد: برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم باید جهت رفع تکلیف نبوده و دارای اثرات بلندمدت باشد و جلب مشارکت مردم و تبیین ارزش و مقام معلم‌ نیز در برنامه‌های پیس‌بینی‌شده، مورد توجه قرار گیرد.
 
محمدی با اشاره به اینکه توسعه کشور به دست معلمان اتفاق می‌افتد، گفت: نقش آموزش و پرورش در پیشرفت کشور و معلمان به دلیل تاثیری که در تربیت و پرورش و آموزش کودکان دارند، بی‌بدیل است و هیچ دستگاه دیگری نمی‌تواند به این اندازه موثر واقع شود.
 
وی با تاکید بر لزوم ارتقای جایگاه معلمان و تبیین نقش آنان در جامعه خاطرنشان کرد: اهداف تربیتی در صورتی تحقق می‌یابد که منزلت معلمان ارتقا پیدا کند. با تحقق رتبه‌بندی معلمان در دولت سیزدهم پس از سال‌ها تلاش، جایگاه معلمان بهبود پیدا کرده است.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌ریزی‌‌های نادرست در گذشته برای حذف دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: این کار، خیانتی بزرگ بود که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و دولت، این اتفاق نیفتاد و این دانشگاه باید اساس تربیت معلمان باشد.
 
وی بر لزوم اتخاد تدابیر ویژه جهت دادن انگیزه‌ به معلمان به‌ویژه نومعلمان تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان سایر دستگاه‌ها نیز می‌توانند در حد توان و امکان جهت گرامیداشت هفته معلم، بخشی از مشکلات مدارس که می‌تواند مدرسه محل تحصیل خودشان نیز باشد را برطرف کنند.
 
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک