1403/06/26

1403/06/26

مسئله غیبت‌های مکرر هادی فردا در شورا طرح می‌شود

قهرمان سابق فردا بزکش می‌شود

کد خبر : 992
13:28
1403/06/17

پرویز هادی، قهرمان سابق کشتی جهان و عضو فعلی شورای شهر تبریز با غیبت‌های مکرر و پی در پی خود در جلسات شورا و کمسیون‌ها، غلاوه بر شهروندان تبریزی داد دیگر اعضای شورا و فرماندار تبریز را هم درآورده است.

به گزارش آذرتیتر، پرویز هادی، قهرمان سابق کشتی کشور، این روزها به یکی از پر حاشیه ترین اعضای شورای ششم کلانشهر تبریز تبدیل شده است. شاید بشود ثبت نام و کاندیداتوری پرویز هادی در سال 1400 برای انتخابات شوراها را اولین حاشیه وی به عنوان یکی از قهرمانان مطرح جهانی عنوان کرد. بعدها و پس از انتخاب وی به عنوان عضو اصلی شورای شهر کلانشهر تبریز، طرز برخورد وی با خبرنگاران، عدم اطلاع از آیین نامه‌ها و کمسیون‌ها، ادبیات سخیف وی در برخورد با دیگر عضو و نایب رئیس شورای شهر تبریز و در نهایت غیبت‌های طولانی مدت و مکرر وی و شایعه مهاجرت او و خانواده‌اش به کشوری دیگر باعث شد که تصاویر قهرمان سابق جهان بر تشک کشتی خیلی زود و در فاصله اندکی از بازنشستگی وی کمرنگ و فراموش شود و قاب عکس‌های او نیز از دیوارها پایین بیاید.

حالا قرار است وی فردا روی صحن علنی شورای شهر تبریز، به مصاف دیگر اعضا برود و برد و باخت جلسه فردای شورا برای پرویز هادی رای به موجه نبودن و بودن غیبت‌های مکرر این پهلوان سابق کشتی خواهد بود.

یونس فاتح، فرماندار شهرستان تبریز نیز در این خصوص به یکی از رسانه‌های استان گفته است: در صورت موجه نبودن مرخصی های پرویز هادی عضو اصلی شورای اسلامی تبریز، بر اساس مقررات قانونی عضو علل البدل جایگزین وی می شود.

یونس فاتح با اشاره بر اینکه میزان غیبت وی در جلسات شورای شهر از حد مجاز فراتر رفته است، افزود: بر اساس اعلام شورای شهر، وی به مرخصی رفته و به کشورهای اروپایی سفر کرده است.

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در گفت و گویی که داشته گفته است: پرویز هادی عضو شورای شهر به تبریز بازگشته است و علت غیبت و موجه و غیرموجه بودن آن در جلسه شورا مطرح و بررسی خواهد شد.

غلامرضا احمدی می افزاید: در این خصوص، مشاور حقوقی شورای شهر نیز گزارش خود را به شورا ارایه خواهد کرد تا اعضای شورای تبریز بر اساس قانون و رعایت مسایل حقوقی در این زمینه تصمیم گیری کنند.

وی تاکید می کند: اگر عضوی از شورای اسلامی شهر در شهرهایی مانند تبریز ۶ جلسه متوالی در جلسات شورا به طور غیرموجه غیبت داشته باشد، عضویت آن تعلیق و عضو علل البدل جایگزین وی خواهد شد.

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز می گوید: اعضای شورای اسلامی تبریز، فردا صحبت های «پرویز هادی» را در خصوص غیبت های خود در جلسات شورا خواهند شنید و موجه و غیرموجه بودن آن را بررسی خواهند کرد.

احمدی، ادامه می دهد: در صورت رای دادن اعضای شورای شهر به غیرموجه بودن غیبت های عضو مذکور شورای شهر، طبق قانون عضویت وی در شورا تعلیق شده و عضو علل البدل جایگزین وی خواهد شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که  پرویز هادی در یکی از مهم‌ترین نبردهای خود طی چند سال اخیر می‌تواند با دیگر اعضای شورای شهر تبریز سرشاخ شود و نظر و رای آن‌ها مبنی بر موجه بودن غیبت‌های پر شمار خود را جلب کند، یا نه، این اکثریت اعضای شورا خواهند بود که هادی را برای همیشه از شورا بدرقه کنند؟

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک