1403/06/29

1403/06/29

رای پرونده بیرانوند امروز صادر می‌شود

کد خبر : 936
11:53
1403/05/24

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال قرار است آخرین جلسه خود درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پرسپولیس را دیروز (چهارشنبه) برگزار کند.

به گزارش آذرتیتر، طی دو روز گذشته خبری در برخی رسانه منتشر شد مبنی بر اینکه رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در پرونده علیرضا بیرانوند محرومیت ۴ ماهه و جریمه ۲۰ میلیارد تومانی برای این دروازه‌بان است. این در حالی است که هنوز هیچ رایی به بیرانوند، وکیل او و باشگاه تراکتور ابلاغ نشده است.

آخرین جلسه کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره این پرونده قرار است دیروز (سه‌شنبه) برگزار شود و رای نهایی طی ۲۴ ساعت آینده صادر خواهد شد.

بعد از انتشار شایعه مربوط به صدور رأی مجادله مربوط به فسخ قرارداد بیرانوند حالا همه منتظر اعلام و انتشار این رای جنجالی هستند.

پرسپولیس مدعی است علیرضا بیرانوند در ماجرای پیش‌آمده اصل حسن نیت را زیر پا گذاشته است، درحالی‌که این اصل یکی از مهم‌ترین اصول در هر قراردادی است. آنها در لایحه خود نوشته‌اند: بیرانوند اگر ادعا داشته مبلغ 358 میلیون از پرسپولیس ‌طلب داشته، بعد از اینکه 19.8 میلیارد تومان از پرسپولیس گرفته می‌توانسته به باشگاه اعلام کند که هنوز 358 میلیون تومان دیگر‌ طلب دارد اما انگار دنبال بهانه بوده تا قراردادش را فسخ کند. لایحه باشگاه پرسپولیس علیه بیرانوند 20 صفحه A4 است.

دیروز مظفری‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتور گفته بود کارت بازی بیرانوند صادر شده و او مشکلی برای بازی کردن ندارد که این حرف درستی است. بیرانوند برای باشگاه تراکتور بازیکن مجاز محسوب می‌شود و تا زمانی که رأیی علیه باشگاه تراکتور صادر نشود بیرو بازیکن مجاز محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک