1403/06/26

1403/06/26

تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان مهرماه برگزار می‌شود

کد خبر : 917
12:49
1403/05/15

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری سی و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در مهرماه سال جاری خبرداد.

به گزارش آذرتیتر، از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حسن دهقان روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این رویداد مهم ترین رویداد ورزشی بین المللی است که از ۱۵ مهر ماه سال جاری در پنج مرحله و به میزبانی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت های ورزش استان در حوزه قهرمانی اظهار کرد: امسال بیش از ۸۰ رویداد ورزشی و ۱۷ میزبانی از اردوهای تیم های ملی برگزار شد و با توجه به برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۴، ورزشکاران انگیزه زیادی برای کسب سهمیه در این مسابقات داشتند.

دهقان گفت: نتیجه تلاش ورزشکاران استان در مسابقات ورزشی و اردوی های تیم های ملی، دعوت ۹۷ ورزشکار به تیم های ملی و عضویت ۴۸ نفر در تیم های ملی بود.

وی ادامه داد: علاوه بر فعالیت های انجام شده، ۶۷ مورد اعزام به مسابقات و لیگ های کشوری نیز در استان صورت گرفت که در رونق ورزش استان تاثیرگذار بود.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان همچنین به بازرسی از باشگاه های فعال استان اشاره و اظهار کرد: یکی از مهم ترین وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان بازرسی از باشگاه های ورزشی است که امسال ضمن ثبت بیش از ۱۴۰۰ مورد بازرسی، ۱۳۷ مورد اخطار برای باشگاه ها صادر و پنج باشگاه مختلف پلمب شد.

دهقان بیان کرد: امسال بیش از ۱۲ مجمع عادی و انتخاباتی با حضور روسا و دبیران فدراسیون ها برگزار و به صورت تخصصی ضمن تعیین تکلیف هیات ها، به وضعیت هیات های ورزشی استان رسیدگی شد.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک