1403/06/18

1403/06/18

به بهانه بازی حساس ترکیه - اتریش

اتریش - ترکیه؛ چهار قرن بعد و دور از دروازه‌های وین

کد خبر : 849
16:10
1403/04/12

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های یورو 2024 تیم‌های ملی ترکیه و اتریش به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش آذرتیتر، تیم‌های ملی ترکیه و اتریش، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف هم خواهند رفت. این بازی حساس با قضاوت آرتور دیاش پرتغالی و در ورزشگاه لایپزیش برگزار خواهد شد.

سال  1683، امپراتوری عثمانی تا پشت دروازه های وین پیشروی کرد اما شکست خورد، این بازی می تواند از آن نبرد هم حماسی تر شود چون این بار کل دنیا جدال ترک‌ها و اتریشی ها را می‌بینند. اتریش در دور گروهی نشان داد از چیزی که تصور می کردیم، تیم بسیار بهتری است. از سمت دیگر ترکیه هم در دور گروهی ثابت کرد که پتانسیل انجام کارهای بزرگی را دارد. 

در جریان دیداری از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، تیم های اتریش و ترکیه مقابل هم صف آرایی می کنند. اتریش در گروهی که هلند و فرانسه در آن حضور داشتند، به عنوان صدرنشین صعود کرد. ترکیه نیز دقیقا اندازه صدرنشین گروهش یعنی پرتغال صدرنشین امتیاز گرفت و به عنوان تیم دوم به اینجا رسیده است. این مسابقه تقابل اندیشه های سرمربیان سابق منچستریونایتد و میلان خواهد بود: رالف رانگنیک و وینچنزو مونتلا. 

اتریش و ترکیه در سمتی از جدول هستند که رسیدن به نیمه نهایی هم برایشان دستاورد دور از ذهنی به نظر نمی رسد. برنده این بازی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برنده جدال هلند و رومانی قرار می گیرد و این یعنی یکی از چهار تیمی که نام بردیم، یک پای نیمه نهایی یورو 2024 خواهد بود.

طرفداری
​انتهای پیام/

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک