1403/09/03

1403/09/03

مدیر شعبه آتیه سازان حافظ آذربایجان‌شرقی:

شرکت در ارائه خدمات خود، نگاه تجاری ندارد

کد خبر : 718
18:47
1403/02/28

مدیر شعبه آتیه‌سازان حافظ آذربایجان‌شرقی گفت: این شرکت در ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌شدگان خود دید تجاری ندارد و توجه و تمرکزش بر اصل خدمت‌رسانی بی‌منت به بیمه‌شدگان و مرتفع‌سازی بخشی از مسائل و مشکلات آنان است.

به گزارش آذرتیتر، مدیر شعبه آتیه‌سازان حافظ آذربایجان‌شرقی با اظهار بر این‌که این شرکت در ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌شدگان خود دید تجاری ندارد و توجه و تمرکزش بر اصل خدمت‌رسانی بی‌منت به بیمه‌شدگان و مرتفع‌سازی بخشی از مسائل و مشکلات آنان است، بر سیاست‌ها و رویکردهای جدید مدیریتی شرکت آتیه‌سازان حافظ اشاره کرد و افراد تحت پوشش این شرکت در سطح کشور را بالغ بر پنج میلیون و ۷۰۰ هزار نفر اعلام کرد.
 
 وی در همین راستا آمار استانی بیمه‌شدگان این شرکت را ۹۳۶ هزار و ۴۱۷ نفر اعلام کرد و افزود: با وجود برنامه جامع مرتبط با گسترش مؤسسات درمانی طرف قرارداد این شرکت، در جهت تسهیل امور بیمه‌گذاران برای دریافت خدمات استانی، اقدامات و پی‌گیری‌های مؤثری انجام‌یافته است و عقد قرارداد با بیمارستان‌ها و بخش‌های سرپائی ۵۵۸ مرکز درمانی طرف قرارداد، ارائه خدمات بیمه‌ای و مشاوره‌ای توسط ۳۲ نماینده فعال این شرکت، راه‌اندازی شبکه برون‌سپاری در شهرستان‌ها و ایجاد شش نمایندگی ویژه در سطح تبریز بخشی از این اقدامات است.
 
سولماز حق‌وردی وردانی؛ مدیر شعبه آتیه‌سازان حافظ آذربایجان‌شرقی در نشست با جمعی از خبرنگاران و فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات که به‌مناسبت گرامی‌داشت ۲۷ اردیبهشت در اتاق کنفرانس این شرکت برگزار شد، ضمن تبریک این مناسبت به‌عنوان روز «ارتباطات و روابط عمومی»؛ آن‌را فرصتی ارزنده‌ برای تبیین اهمیت، نقش بی‌بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی، تسهیل فرآیند پیچیده ارتباطات و ارج‌نهی به تلاش‌های ارزش‌مند و دست‌آوردهای تلاش‌گران عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی عنوان کرد.
 
وی در همین راستا با اظهار بر این‌که قلم از جنس اندیشه و شعور است و نه در حصار زمان می‌ماند و نه در حصار مکان؛ روابط عمومی را اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه خواند و افزود: توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات و روشن‌گری افکار عمومی است و در سال‌های اخیر نیز نقش روابط عمومی در تصمیم‌گیری‌های کلان مدیریتی و استراتژیک یک سازمان و نهاد را شاهد بوده‌ایم.
 
حق‌وردی در همین ارتباط با بیان این‌که به‌مرور زمان، تحقق این امر در عصر ارتباطات، یک ابزار مدیریتی بسیار قوی برای فعالیت‌های علمی، حرفه‌ای و الکترونیکی محسوب می‌شود، ادامه داد: خوشبختانه با پی‌گیری‌ها و تلاش‌های مجدانه تلاش‌گران این عرصه، روابط عمومی در جوامع متعدد و ایران جایگاه ویژه‌ای یافته، و ۲۷ اردیبهشت، به‌عنوان روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، فقط یک نام در یک برگ از تقویم روزگار محسوب نمی‌شود و یک سر فصل اساسی از اخلاق، علم و هنر را شامل می‌شود.
 
وی در بخش‌دیگر از صحبت‌های خود بر عملکرد این شرکت اشاره کرد و با بیان این‌که شرکت آتیه‌سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران است، افزود: این شرکت به‌عنوان تخصصی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت بیمه درمان کشور است و قدمتی بالغ بر ۲۳ سال دارد و با بهره‌مندی از نیروهای متخصص در جهت ارائه خدمات مطلوب و مدیریت بازار درمان، خدمت‌رسانی به سازمان‌های متعدد از جمله وزارت‌های نیرو، کار و رفاه اجتماعی کشور، جهاد کشاورزی، سازمان بهزیستی کشور، استانداری‌ها، دانشگاه‌های علوم پزشكی، صندوق بازنشستگی و كانون بازنشستگان تأمين اجتماعی كشور و دیگر بيمه‌شدگان و مشتریان‌اش عزم خود را جزم کرده، و با تحت پوشش قرار دادن‌آها، ارائه خدمات بی‌منت و بهتر بر مشتریان را سر لوحه خود قرار داده است‌‌.
 
مدیر شعبه آتیه‌سازان حافظ آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره‌به پرداخت ۴۸ ساعته هزینه‌های درمان پاراکلینیکی بیمه‌شدگان تا مبلغ مشخصه پس از پذیرش اسناد مورد تأیید، فعالیت بیش از ۴۰ شعبه و نزدیک به هزار دفتر نمایندگی تخصصی درمان در سراسر کشور، عقد قرارداد با بیش از ۱۲ هزار مرکز درمانی بستری، سرپایی خصوصی و دولتی، صدور معرفی‌نامه آنلاین در کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های طرف قرارداد، امکان انعقاد قرارداد با مراکز درمانی اعلامی توسط بیمه‌گزار، پرداخت هزینه‌های بیمه‌شدگان در مراکز درمانی غیرطرف قرارداد، امکان ارائه خدمات بدون سقف دندان‌پزشکی، عینک، ویزیت، دارو، بستری و پارا کلینیکی و ...، آن‌ها را از مزایای رقابتی این شرکت برشمرد.
 
 وی این شرکت را مجری طرح نسخ الکترونیک بیمه‌های پایه دانست و با تکیه‌بر اجرای الکترونیکی پذیرش غیر‌حضوری هزینه‌های بیمه‌شدگان از طریق وب سایت، امکان ارائه خدمات بدون دوره انتظار، دسترسی بيمه‌گذار به پايگاه داده‌ای مرتبط با هريك از بيمه‌شدگان از طريق وب سرويس، امكان رؤيت تمامی مراحل پذيرش تا پرداخت قابل ره‌گيری از سوی بيمه‌شدگان يا بيمه‌گزاران، استقرار کارشناسان برای ارائه خدمات بیمه‌ای در محل بیمه‌گزار، تشکیل صندوق حمایت از بیمه‌شدگان به‌منظور پرداخت هزینه‌های آنان با صلاح‌دید بیمه‌گزار، آن‌ها را از دیگر مزایای رقابتی این شرکت اعلام کرد.
 
حق‌وردی در این ارتباط بر قرارداد بازنشستگان کشوری و اتمام زمان انجام تعهدات آن در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ اشاره کرد و افزود: با وجود این موضوع، به‌لحاظ درک مسؤولیت اخلاقی و اجتماعی خود و تنها برای حفظ آرامش خاطر بازنشستگان و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های مضاعف بر بیمه‌شدگان و پیش‌گیری از بلاتکلیفی آنان در خصوص تعدادی از تعهدات، هم‌چنان نیز تا پایان اردی‌بهشت جاری ضمن صدور معرفی‌نامه آنلاین برای‌شان، اسناد خسارتی بازنشستگان را پذیرش می‌کنیم.
 
وی در همین راستا ضمن اشاره‌به نحوه پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری و بیان این‌که طبق مفاد قرارداد فی‌مابین، شرکت آتیه‌سازان در چارچوب ضوابط تعریف‌شده مکلف به انعقاد قرارداد با مؤسسات درمانی و رسیدگی به اسناد هزینه درمان بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگان کشوری است، ادامه داد: در این ارتباط نیز صندوق موظف به پرداخت هزینه خدمات مؤسسات بر اساس فایل بانک‌های ارسالی در بازه زمانی تعریف شده است.
 
در پایان این نشست، شماره تلفن ۰۲۱۷۵۰۱۳ به‌عنوان پل ارتباطی مشتریان با این شرکت بیمه‌ای اعلام شد.

خبرنگار: مریم خدابخش

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک