1403/03/01

1403/03/01

ورود قابل قبول حزب رفاه و سلامت به عرصه انتخابات؛

اولین تیر به هدف

کد خبر : 666
13:22
1403/02/21

اگر خبط روزهای اولیه حزب، در معرفی بدون پشتوانه و تعهد چند کاندیدای دور اول انتخابات دوازدهم مجلس را بر طفولیت و سن کم آن بخشید، می‌شود معرفی ۴ کاندیدای موجه دور دوم انتخابات مجلس در تبریز، توسط حزب رفاه و سلامت را اولین گام رسمی و اقدام سیاسی و تشکیلاتی این حزب قلمداد کرد.

حزب رفاه و سلامت در آذربایجان شرقی به تازگی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. این حزب نوید ظهور یک نیروی جدید در سپهر اجتماعی و سیاسی تبریز و آذربایجان و ایران را می‌دهد.
حزب رفاه و سلامت از همان روز تولد خود، بر روی مسائل اجتماعی، توسعه، رفاه و افزایش سلامت مردم تمرکز دارد. این حزب همچنین پیگیری مطالبات منطقه‌ای و طرح‌های معوق مانده و ارتقا جایگاه تبریز و آذربایجان شرقی را در دستور کار خود قرار داده است.
 
اگر خبط روزهای اولیه حزب، در معرفی بدون پشتوانه و تعهد چند کاندیدای دور اول انتخابات دوازدهم مجلس را بر طفولیت و سن کم آن بخشید، می‌شود معرفی ۴ کاندیدای موجه دور دوم انتخابات مجلس، در تبریز، توسط حزب رفاه و سلامت را اولین گام رسمی و اقدام سیاسی و تشکیلاتی این حزب قلمداد کرد. هر ۴ صندلی مجلس که حزب رفاه و سلامت، در صف رزرو آن‌ها منتظر نشسته است، در لیست معرفی شده توسط این حزب دارای وجاهت و سنگینی خاصی است.
 
بررسی تک به تک و چهره به چهره کاندیداهای لیست رفاه و سلامت، نشان از سیاست شناسی و بازی خوانی هسته مرکزی و تصمیم گیرنده حزب است که اگر  اعضای هسته مرکزی و رایزنان حزب، تعهدات سنگین و سفت و سختی از کاندیداهای خود در راستای عمل به اهداف حزب رفاه و سلامت گرفته باشند می‌توان فردای انتخابات را بهار حزب رفاه و سلامت نامید؛ چرا که در اولین سال تاسیس خود ۴ نماینده روی ۴ صندلی کلانشهر مهمی چون تبریز نشانده است و با چنین پشتوانه‌ای به پیشواز انتخابات شوراها خواهد رفت.
 
آنچه که از کوچه و بازار تبریز و کف این شهر به گوش می‌رسد، خبر از ورود قلدر مابانه حزب رفاه سلامت می‌دهد. جایی که به احتمال فراوان، علیرضا نوین، علیرضا منادی سفیدان، محمدرضا میرتاج‌الدینی و علی آجودان‌زاده صندلی‌های‌شان را کنار مسعود پزشکیان و روح‌الله متفکر آزاد خواهند کشید.
 
اما برای نگارنده این مطلب، مهمترین بخش آن همین سطور آخر آن است. به نظر می‌رسد گام‌های تثبیت و تصدیق حزب رفاه و سلامت با قدرت هرچه تمام برداشته شده است؛ چرا که اکر تا دیروز چهره‌ها مشروعیت دهنده حزب بودند، حالا این حزب رفاه و سلامت است که چهره‌ها را زیر چتر خود آورده است و به فرش قرمزی به طول عمارت ساعت تا بهارستان برای آن‌ها پهن کرده است.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک