1403/02/30

1403/02/30

پیش فروش کتاب محمد عزیزی

«تاریخ تبریز و آذربایجان از ادوار کهن تا سقوط قاجاریه» به چاپ دوم رسید

کد خبر : 641
12:03
1403/02/18

ایران و آذربایجان تا آغاز پهلوی اول، حکومت‌های ترک بسیاری را بر خود دیدند. شناخت تاریخ کهن آذربایجان تا سقوط قاجاریه از جمله بخش‌های نانوشته تاریخ در آذربایجان است. از همین رو خواندن این کتاب برای مخاطب آذربایجانی و در جهت شناخت تاریخ خود معرفی می‌شود.

تبريز در مقاطعي از تاريخ، مانند دورهٔ حکومت ايلخانان به اوج شکوه و رونق خود رسيده به‌طوري‌که صاحب‌نظران با توجه به دورهٔ قرون وسطي و سلطة تاريکي برجهان غرب در قرن سيزدهم ميلادي، از اين شهر به‌عنوان قلب فرهنگ و تمدن دنياي آن‌روز ياد کرده‌اند. ايجاد مجتمع عظيم علمي، فرهنگي و آموزشي ربع‌رشيدي در شرق تبريز، به‌عنوان اولين شهر دانشگاهي جهان با پيشرفته‌ترين نظام آموزشي، برنامه‌ريزي شهري و تأمين اجتماعي به اهتمام خواجه رشيدالدين فضل‌الله و اهتمام غازان خان به ساخت مجموعه عظیم شام غازان در غرب تبریز همواره مورد حيرت و تحسين نخبگان علمي، صاحب‌نظران و شرق‌شناسان بوده است. 



مطلب فوق بخشی کوتاه و گزیده از کتاب «تاریخ تبریز و آذربایجان از ادوار کهن تا سقوط قاجاریه» نوشته محمد عزیزی است که اخیرا و با توجه به استقبال بی نظیر و همراهی گرم و امیدوار کننده دوستان ارجمند و فرهیخته ، این اثر مجوز چاپ دوم را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی دریافت کرد و برای چاپ به شکل پیش فروش خدمت دوستان و علاقمندان ارائه خواهد شد.
پیش فروش این کتاب از روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه تا روز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و موعد تحویل کتاب به خریداران محترم هم  ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ می باشد.

قیمت روی جلد کتاب ۴۵۰۰۰۰۰ ریال (۴۵۰ هزار تومان) است اما کتاب به مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ ریال (۴۰۰ هزار تومان) پیش فروش خواهد شد.

محمد عزیزی متولد سال ۱۳۵۴ در شهرستان ورزقان ، تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در شهر تبریز به پایان رسانده و در سال ۱۳۷۳ در رشته تاریخ وارد دانشگاه تبریز شد. در سال ۱۳۸۴ مقطع کارشناسی ارشد تاریخ ایران دوره اسلامی را در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) شهر قزوین به اتمام رسانید و در حال حاضر دانشجوی مقطع دکترای تخصصی تاریخ ایران دوره اسلامی (تدوین رساله دکترا) در دانشگاه تبریز می باشد.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک