1403/02/15

1403/02/15

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال مسابقات بین‌المللی قرقیزستان

کد خبر : 544
20:53
1403/02/02

دو بوکسور ایرانی با پیروزی مقابل حریفان خود موفق شدند به فینال مسابقات بین‌المللی قرقیزستان راه یابند.

آذرتیتر: عصر امروز ۲ اردیبهشت و در مرحله نیمه نهایی میثم قشلاقی بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان که قبل از این مقابل کاراتبایف ازبکستانی به پیروزی رسیده بود برابر الیاس ماگمادوف از روسیه به پیروزی دست یافت و به فینال رقابت‌ها راه یافت. وی در دیدار پایانی با نماینده میزبان مبارزه می‌کند.

علی فتحی در وزن ۹۲ کیلوگرم، در مقابل توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسید. وی قبل از این مقابل روشن سولیوف ازبکستانی پیروز شده بود. فتحی در مرحله فینال با بوکسوری از ازبکستان رو به رو خواهد شد.

روزبه صفری نیز در وزن ۹۲+ کیلوگرم که قبل از این الیم بیکو از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل رمضان کارانکوف از روسیه به علت پارگی اَبرو و با تشخیص داوران شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان بخشد.

مبارزات فینال اوزان مختلف، فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، محمد نورانی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش،  سالار رادمرد، علی حبیبی‌نژاد، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزام شده ایران به این تورنمنت هستند. فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به همراه فونتس و مهدی طلوتی هم اعضای کادر فنی را در این تورنمنت تشکیل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک