1403/02/14

1403/02/14

تراکتور ۱۴۰۳؛ بدون برد و امیدبخش تیم‌های بحران‌زده

کد خبر : 537
12:56
1403/02/01

تراکتور در سال تقویمی جدید تا به حال موفق به کسب پیروزی نشده است.

به گزارش آذرتیتر، تراکتور دیروز (جمعه) درحالی که بعد از حدود ۱/۵ سال خمس را روی نیمکت خود نداشت با هدایت موقت محمد نصرتی در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال به خانه نساجی رفت و با واگذاری نتیجه، امید را به تیم در آستانه سقوط شهر قائمشهر هدیه کرد.

تنها ۲ امتیاز در سال جدید عاید قرمزپوشان تبریزی شده است. حاصل ۴ مسابقه تی‌تی‌ها در سال ۱۴۰۳، ۲ مساوی و ۲ باخت بوده؛ اما زدن ۲ گل و دریافت ۶ گل نشان دهنده عجین شدن این تیم با بحران است.

تراکتور به واقع در سال تقویمی جدید نه تنها موفق به کسب پیروزی نشده بلکه با در پیش گرفتن روندی نزولی وارد بحرانی جدی شده است. کما اینکه مالک باشگاه تراکتور در ابتدای فصل، در گفت‌وگوی زنده روی آنتن تلویزیون ادعا کرد امسال شاهد "بهترین تراکتور تاریخ لیگ‌برتر" خواهیم بود، با توجه به نتایج نه چندان جالب این تیم برابر مدعیان، عدم قهرمانی تراکتور در فصل جاری را به امری قابل پیش‌بینی تبدیل کرد.

بهترین تیم تاریخ لیگ‌برتر از نظر مالک متمول تبریزی‌ها قافله را رفت و برگشت به پرسپولیس واگذار کرد، مقابل استقلال باخت و زورش به سپاهان نرسید. از طرف دیگر اما، تراکتور تیم‌هایی همچون ذوب‌آهن و نساجی را هم تا حدودی از بحران خارج کرده است.

البته بازی فردا (یکشنبه) سپاهان و ملوان هم برای پرشورها تعیین کننده خواهد بود که جز تساوی، هر نتیجه‌ای به ضرر تراکتور است. برد سپاهان، این تیم را به اختلاف ۵ امتیازی با تراکتور می‌رساند و پیروزی ملوان، تراکتور را یک پله پایین خواهد آورد.

تراکتور بحران زده، جمعه هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ذوب‌آهن پذیرایی خواهد کرد و سپس باید در لیگ مقابل استقلال صف‌آرایی کند.

فولاد، گل‌گهر، پیکان، ملوان بندرانزلی و صنعت نفت، حریفان هفته‌های آینده تراکتور هستند و باید دید عملکرد قرمزپوشان در هفته‌های پایانی چگونه خواهد بود.
ایسنا
انتهای پیام/

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک