1403/02/13

1403/02/13

ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد

کد خبر : 516
23:33
1403/01/28

ایلان ماسک مالک پلتفرم ایکس اعلام کرده است، احتمالا این شبکه اجتماعی از کاربران جدید می‌خواهد مبلغ اندکی جهت دسترسی به تمام ویژگی‌های آن پرداخت نمایند.

آذرتیتر: طبق گفته ماسک این هزینه اندک جهت کنترل ربات‌های موجود در پلتفرم لازم است.

در حقیقت ماسک در پاسخ به پست یک حساب کاربری در ایکس که جزییات تغییرات در عملکرد پلتفرم را توضیح داده بود، این اظهارات را بیان کرد. البته بایستی در نظر داشت، هم اکنون دریافت هزینه از کاربران جدید در دو کشور نیوزلند و فیلیپین اجرا می شود.

قابلیت دریافت هزینه در این دو کشور برای کمک به کاهش پست های ناخواسته و بهبود تجربه کاربران اجرا می شود.

ماسک در پاسخ به رشته پیام X Daily News اعلام کرد دریافت هزینه‌ای اندک از کاربران تنها راه جهت محدود کردن ربات های موجود در پلتفرم است. سیستم‌های هوش مصنوعی فعلی و مزرعه‌های ترول می‌توانند به آسانی مرحله «شما یک ربات هستید» را پشت سر بگذارد.

در ادامه مالک ایکس افزود: تهدید ربات ها چندوجهی است چون بات‌ها و حساب‌های کاربری جعلی از «فضای نام» موجود استفاده می‌کنند. فضای نام مجموعه‌ای از نام‌های قابل دسترس به منظور نامگذاری مواردی مانند فایل‌ها، متغیرهای درون یک برنامه، یا کامپیوترهای یک شبکه است.

براساس نوشته X Daily News تغییر جدید سیاست در ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی ردیابی شده و هیچ نشانه مشخصی از زمان اجرای آن یا مبلغ هزینه اندکی که کاربران جدید باید بپردازند وجود ندارد.

در ادامه ماسک اعلام کرد هزینه ذکر شده فقط از کاربران جدید دریافت می‌شود.

ایکس از اکتبر ۲۰۲۳ میلادی ازکاربران تایید نشده در ۲ کشور خواست سالانه مبلغ یک دلار هزینه بپردازند. کاربران جدیدی که در این دو کشور عضو ایکس می‌شوند، اجازه خواهند داشت پست‌ها را ببینند ولی نمی‌توانند بدون پرداخت وجه واکنشی به پست‌ها ثبت کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک