1403/06/30

1403/06/30

رونمایی از لپ تاپ یک کیلویی اچ پی

کد خبر : 497
23:28
1403/01/26

شرکت «اچ پی» از یک لپ تاپ جدید بسیار سبک در ژاپن رونمایی کرد.

آذرتیتر: این دستگاه به نام EliteBook ۶۳۵ Aero G۱۱ به دلیل ویژگی‌های خارق‌العاده و وزن یک کلیوگرمی، رقیبی برای XPS۱۳ شرکت دل محسوب می‌شود.

لپ تاپ جدید اچ پی مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۱ پرو است و با تراشه Ryzen ۵ ۸۶۴۰U یا Ryzen ۷ ۸۸۴۰U شرکت AMD فعال می‌شود. ضمنا این دستگاه دارای حافظه داخلی ۱۶ و حافظه SSD ۵۱۲ گیگابایت است. در کنار این موارد لپ تاپ جدید اچ پی نمایشگر ۱۳.۳ اینچی ال سی دیWUXGA با حداکثر درخشندگی ۴۰۰cd/m² دارد.

EliteBook ۶۳۵ Aero G۱۱ یک وب کم ۵ مگاپیکسلی با پوششی برای حفظ حریم خصوصی، دوربین IR همخوان با قابلیت ویندوز هلو، سیستم صوتی Poly Studio و کیبوردی با نور پس زمینه است. قاب دستگاه از جنس منیزیم و بسیار سبک در حد یک کیلوگرم است، به همین دلیل برای حمل ونقل بسیار مناسب به حساب می‌آید.

لپ تاپ جدید و سبک وزن اچ پی برای کاربران شاغل در کسب و کارها عرضه شده و دارای پورت‌های مختلف یو اس بی تایپA۳.۲، Gen۱ ترکیبی از جک هدفون/میکروفون استریو، ۲ یو اس بی تایپ سی Gen۲ با قابلیت‌هایUSB Power Delivery و DisplayPort ۱.۴ ، پورت HDM!۲.۱ و یک پورت یو اس بی تایپA۳.۲ Gen۱ دیگر است. ضمنا دستگاه به وای فای۶E و بلوتوث ۵.۳ مجهز است.

هرچند دستگاه ویژگی‌های خارق العاده‌ای دارد اما باید توجه داشت که هم اکنون فقط در ژاپن عرضه شده و برنامه‌ای برای عرضه جهانی آن وجود ندارد.EliteBook ۶۳۵ Aero G۱۱ در ۲۶ آوریل سال جاری میلادی با قیمت ۲۷۴ هزار و ۷۸۰ ین (۱۷۹۶.۷۹ دلار) عرضه می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک