1403/02/13

1403/02/13

حیوانی که خودش را بین پانداها مخفی کرده پیدا کنید

کد خبر : 479
12:30
1403/01/23

در این پازل تصویری، حیوانی متفاوت در بین پانداها پنهان شده است. این به شما بستگی دارد که پاندا را در 10 ثانیه شناسایی کنید. پازل‌های تصویری یک راه عالی برای آزمایش توانایی‌های حل مسئله و مهارت های مشاهده‌ای شما هستند.

آذرتیتر: پازل‌های آنلاین بطور علمی نشان داده‌اند که توانایی‌های شناختی، قدرت حافظه و توانایی‌های منطقی و مشاهده‌ای شما را تقویت می‌کنند. علاوه بر این، این مشکلات مغزی آزمایش شده و تقویت کننده خلق و خوی واقعی هستند. شما می‌توانید خود را آزمایش کنید و مهارت‌های خود را بهبود دهید و در طول مسیر سرگرم شوید.

معمایی تصویری امروز تقریبا شبیه تمام پازل‌هایی است که قبلا برای شما ارائه کرده‌ایم. اگر می‌خواهید این معمای تصویری را حل کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که حیوان متفاوتی که بین پانداها پنهان شده است را پیدا کنید. 

آزمون تمرکز با شناسایی حیوان متفاوت

در 10 ثانیه حیوانی که به لحاظ رنگ پوست به پانداها شبیه است را پیدا کنید. به این پازل تست تصویری خوب و طولانی نگاه کنید: در اینجا تعداد زیادی پاندا را در این تصویر مشاهده می‌کنید که از بزرگ تا متوسط ​​تا کوچک را شامل می‌شود. یک حیوان متفاوت به خوبی خود را بین پانداها مخفی کرده است. این حیوان متفاوت را که در تصویر پنهان شده است را در بازه زمانی مشخص، پیدا کنید.



همانطور که اشاره شد شما تنها 10 ثانیه برای حل این معما خواهید داشت. بنابراین تایمر خود را تنظیم کرده و شروع کنید. وقتی 10 ثانیه شما به پایان رسید به پایین بروید تا راه حل پازل تصویری را مشاهده کنید.

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی حیوان متفاوت

در این پازل تست تصویری بایستی حیوان پنهان شده در بین پانداها را تشخیص می‌دادید. اگر نتوانستید آن را تشخیص دهید، ما پاسخ را ارائه کرده‌ایم. ولی پیش از دیدن پاسخ بهتر است، تلاش دوباره انجام دهید.

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی حیوان متفاوت: حیوان متفاوت در این تصویر علامت گذاری شده است. آیا شما آن را در زمان مشخص شده یافته بودید!؟



امیدوارم از آزمون تمرکز با شناسایی حیوان متفاوت استفاده کرده باشید. در صورت تمایل می‌توانید بازی‌های فکری، پازل‌ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی آذرتیتر مشاهده نمایید

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک