1403/02/13

1403/02/13

چه اشکالی در این تصویر می بینید

کد خبر : 476
22:35
1403/01/22

بازی‌های فکری، پازل‌ها و تست‌ها جز سرگرمی‌های اصلی فضای اینترنت است. هر کدام از ما با انجام این تست ها و بازی های هوشی و تصویری می توانیم توانایی‌های شناختی خود را آزمایش کنیم. این یک تمرین ذهنی خوب برای مغز شما است. باید تمام توجه خود را اختصاص دهید تا این پازل تصویری را حل کنید.

آذرتیتر: هیچ چیز مثل یک تست یا آزمون تصویری نمی‌تواند ما را مشغول و سرگرم کند. ضمنا این پازل های تصویری در عین جذاب بودن می تواند به خوبی توانایی‌ها و مهارت‌های شناختی ما را به چالش بکشد. پازل‌ها و معماهای تصویری مانند آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان از جمله این آزمون هاست که ضمن سرگرم کردن شما، ذهن را هم درگیر خود می‌کند.

تست تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان

حل و یافتن تفاوت در این دو تصویر شاید آسان به نظر برسد، ولی بعد از آنکه بخواهید آن را حل کنید متوجه می شوید که حل کردن آن چندان راحت نیست، ولی وقتی که به هدف خود می رسیم احساس برتری خواهیم کرد، برتری در انجام آزمون‌ها و تست‌های گوناگون. در تصویر آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان کار شما مشخص است: شناسایی اشکال تصویر کودکان در حال پیتزا خوردن!



توانایی های شناختی و سطح دقت خود را با پیدا کردن اشکال تصویر آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان امتحان کنید. فقط یادتان باشد که برای ارائه پاسخ فقط 3 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون شروع شد.

پاسخ آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان

هنوز دنبال پیدا کردن پاسخ هستید؟ شاید پاسخ آنقدر آسان باشد که شما هنوز فکر می کنید. شما به هدف اصلی این آزمون ها رسیده اید، یعنی دقت و تمرکز فراوان که می تواند مغز شما را مجبور به فعالیت کند. شما به صورت هر چند کوتاه ذهن و مغز خود را ورزش داده اید. می‌توانید بیشتر تمرکز و دقت کنید. 3 ثانیه دیگر فرصت دارید.



جواب آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان: اشکال در تصویر زیر علامتگذاری شده است. به تعداد کودکان و قطعات پیتزا که از جعبه برداشته شده است توجه کنید. 4 کودک در تصویر وجود دارد که هر کدام یک قطعه پیتزا در دست دارند، در حالیکه در جعبه، جای خالی سه قطعه پیتزا دیده می شود.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک