1403/02/23

1403/02/23

اثر جدیدی از میلاد مهدی‌زاده

«c2 یا درباره کیان» در تئاتر شهر به صحنه می‌رود

کد خبر : 419
14:25
1403/01/16

نمایش درباره کیان کاری از گروه تچر با کارگردانی میر میلاد مهدی‌زاده است که قرار است از 25 فروردین در پلاتو صادقی تئاتر شهر تبریز به روی صحنه برود

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آذرتیتر، میر میلاد مهدی‌زاده، مدرس نمایشنامه نویسی، نویسنده و کارگردان تئاتر، نمایش «C2 یا درباره کیان» را به صحنه تئاتر شهر تبریز می‌برد. متن این نمایش نوشته اسما درکاله است و پویا فاقدی آهنگسازی آن را بر عهده داشته است. نیما عاطفی حیدری نیز یک بار دیگر در قامت تهیه کننده همکاری مجددی با میلاد مهدی‌زاده خواهد داشت.
دورخوانی ابتدایی این نمایش از 7 اردیبهشت سال گذشته آغاز شد و سپس تمرینات اولیه خود را سپری کرد. آبان 1402 نیز بازبینی خود را پشت سر گذاشت و حالا از 25 فروردین آماده نمایش می‌شود.
میر میلاد مهدی‌زاده پیش از این نمایش‌های نادرستان، خ میم و یکی شبیه تو را به روی صحنه برده بود. وی با نمایش یکی شبیه تو توانسته بود در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی عناوین مهمی از جمله رتبه اول کارگردانی و رتبه دوم نویسندگی را کسب کند. مهدی‌زاده که این روزها سرگرم تدریس نوشتن در آتلیه خصوصی خود است کتاب جدید خود را هم در دست چاپ دارد.
این نمایش داستان دانشجویی است که در دانشگاه استنفورد مشغول به تحصیل در رشته فیزیک کوانتوم است. وی به برخی شبهات در خصوص زمان برمی‌خورد و سفری آغاز می‌شود.
احمد شاکری، فرید شله‌ باف، رضا احمدی، سمانه نوری‌وند، لیلی یراقی، ماکان قلی‌بیگی، مهدی اسکندری، یگانه کاتب، مجتبی عبداللهی، الویس سلیمی، سیروان ظفری بازیگران این نمایش هستند.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از: 
طراح صحنه و نور: میرمیلاد مهدی زاده، اجرای نور کوروش صفایی فر، علی منافی، طراح لباس: کوثر قربانی، دوخت لباس: ریحانه آقایی، طراح گرافیک: محمد باقر قوام، دستیاران کارگردان: میثم آقازاده، امیررضا وکیلی، منشی صحنه: ریحانه علیزاده، مدیران صحنه: دانیال صالح زاده، آیلین صدیق زنده، بهروز علیپور، تیزر: میلاد کیوان‌مهر، ویدئو آرتیست: پارسا شریفی 
 
نمایش «درباره کیان» کاری از گروه تچر، قرار است از 25 فروردین در پلاتو استاد صادقی مجموعه تئاتر شهر تبریز میزبان هنردوستان و علاقه‌مندان به تئاتر باشد.
انتهای پیام/
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک