1403/02/08

1403/02/08

حضور تیم ملی ووشو ایران در بازی‌های بریکس روسیه

کد خبر : 376
12:09
1403/01/09

تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس در کازان روسیه اعزام می‌شوند.

آذرتیتر: مسابقات بریکس در خرداد ماه سال جاری (۱۴۰۳) طی روزهای ۱۱ تا ۱۷ ژوئن (۲۲ تا ۲۸ خرداد ماه) در کازان روسیه برگزار می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که ۵ هزار ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی و ضمنا ۲۷۰۰ کادر اجرایی از کشورهای ایران، روسیه، اتیوپی، عربستان، چین، هند، آفریقای جنوبی،  امارات، برزیل و مصر در این مسابقات که به میزبانی شهر کازان در کشور روسیه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

مجید ملکی دبیرکل فدراسیون ووشو در این خصو ابراز کرد: تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان هم در این رویداد شرکت خواهد کرد. با توجه به محدودیت‌های زمانی و عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری و نیاز به ثبت نام نفرات منتخب اعزامی، ترکیبی با نظر سرمربیان تیم های ملی نفرات منتخب دوره گذشته مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفرات حاضر در اردوی کنونی تیم ملی، با یکدیگر رقابت انتخابی درون اردویی را برگزار می‌نمایند تا ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به این رویداد مشخص شود.

وی افزود: البته لازم به توضیح است که مسابقات قهرمانی کشور برای پیکارهای قهرمانی بزرگسالان آسیا ماکائو، در اردیبهشت ماه در بخش آقایان در مشهد مقدس و در بخش بانوان در تهران بصورت مجزا برگزار می‌گردد و خللی در آن ایجاد نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک