1403/02/09

1403/02/09

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی پیام دادند؛

قدردانی از حضور مردم آذربایجان

کد خبر : 271
13:39
1402/12/12

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم بابصیرت و زمان‌شناس استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

به گزارش آذرتیتر، پس از حضور چشمگیر مردم آذربایجان در پای صندوق‌های رای، نماینده ولی فیقه در آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به قدردانی از این حضور پرداختند که متن پیام  آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم و مالک رحمتی به این شرح است:

مردم آگاه و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی!
در جشن ملی ۱۱ اسفند، شما با حضور پرشور، معنادار و شایسته تحسین خود، بار دیگر عزم و اراده پولادین‌تان را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادید و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب "دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید" کردید.
قطعاً برنده اصلی این انتخابات، شما مردم بصیر و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردید که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، در ۴۵ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.
لازم می‌دانیم از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، معتمدان و اقشار مختلف مردم در هیات‌های اجرایی و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنیم.
همچنین از تشکل‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف بویژه اصحاب رسانه و مطبوعات استان که دوشادوش همدیگر به صحنه آمده و در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی کردند، تشکر می‌کنبم.
اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است و امیدواریم منتخبان مردم با توجه جدی به مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند.
انتهای پیام/

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک