1403/02/31

1403/02/31

رونمایی از موبایل مخصوص مشتاقان موسیقی

کد خبر : 255
23:03
1402/12/09

شرکت چینی نوبیا از یک نوع موبایل که متمرکز بر موسیقی به نام «نوبیا موزیک» است رونمایی کرد.

آذرتیتر: براساس اعلام گیزموچاینا، دستگاه ذکر شده پوشش رنگی جذاب و در قسمت بالای آن ۲جک هدفون ۳.۵ میلیمتری دارد که برای اشتراک گذاری موسیقی با دیگران مناسب است.

موبایل نوبیا موزیک در حقیقت یک سیستم بلندگو خارق العاده دارد این دستگاه برای گوش دادن به موسیقی بصورت اشتراکی ساخته شده و دارای یک الگوریتم صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که از مدیریت بهینه فرکانس های سه گانه و باس اطمینان حاصل می‌کند. این تاکید بر کیفیت صوتی و قابلیت لذت بردن مشترک از موسیقی باعث شده تا موبایل نوبیا موزیک از بقیه دستگاه‌های بازار متمایز باشد.

نوبیا موزیک مجهز به یک پردازشگر UNISOC با حافظه ۸ گیگابیتی و حافظه ذخیره ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابیتی است. علاوه بر آن، دستگاه دارای یک نمایشگر ال سی دی ۶.۶ اینچی HD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتز است که تجربه بصری مناسبی را برای کاربر فراهم می‌نماید.

در قسمت پشت دستگاه هم تنظیمات دوربین دوتایی ۵۰ مگاپیکسلی نصب شده که به کاربر اجازه می‌دهد تصاویر و ویدئوهایی با کیفیت بالا ثبت نماید. عمر باتری نوبیا موزیک هم جالب توجه است. دستگاه با یک باتری ۵ هزار میلی آمپری استفاده بلند مدت بدون نیاز به شارژ مرتب را تضمین می‌کند. علاوه بر آن موبایل از جلوه‌های صوتی DTS:X Ultra هم پشتیبانی می‌کند و همین امر تجربه صوتی را برای کاربران ارتقا می‌بخشد.

در کل نوبیا موزیک گزینه ای مناسب برای مشتاقان موسیقی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک