1403/02/08

1403/02/08

تست هوش:

پاسخ عبارت آخر را بدست آورید؟

کد خبر : 242
12:12
1402/12/07

این تست هوش برای چند دقیقه مغز شما را مورد آزمایش قرار خواهد داد. برای خودتان وقت بگذارید و به دنبال این پاسخ باشید که راه حل این دنباله منطقی تصویری چیست؟

با یافتن عدد مناسب میزان توانائیهای شناختی و همچنین ضریب هوش خودتان را ثابت کنید. امروز یک نوع از بازی های توالی منطقی را به شما پیشنهاد می کنیم.

در تصویر، دنباله‌ای از عبارات ریاضی را دارید که در آخر یک عبارت حل نشده است. پاسخ عبارت آخر در آزمون هوش با عبارت های ریاضی چیست؟ تنها 5 ثانیه فرصت برای حل این مشکل منطقی ریاضی دارید.

آزمون هوش با عبارت های ریاضی
جهت حل آزمون هوش با عبارت های ریاضی از کسی درخواست کمک نکنید، بلکه سعی کنید خودتان آن را رمزگشایی کنید و توانایی های شناختی خود را بسنجید.

محققان معتقدند معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می‌کنند پازل‌ها به منظور تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی می‌توانند بخش‌های گوناگون مغز شما را فعال کرده و به شما کمک کنند تا مهارت‌های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت نمایید.

راه حل آزمون هوش با عبارت های ریاضی:
حال منطقی که برای حل این معما باید رعایت می‌شد را برایتان توضیح می‌دهیم:

معادله اول 5+5=11 را به دست می دهد. با افزودن 1 به 10 به دست می آید. در معادله دوم از همین رویکرد پیروی شده و حصل جمع دو عدد در عدد 2 جمع شده و سپس معادلات بعدی حاصل جمع در 3 و 4 و الی آخر…. بر همین اساس و منطق به جای علامت سوال باید عدد 23 باشد.  در آخرین معادله، باید پاسخ را با عدد 5 جمع کنیم. سپس 9+9=18+5=23 را بدست می آوریم.

امیدوارم از این آزمون هوش با عبارت های ریاضی استفاده کرده باشید.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک