1403/02/30

1403/02/30

رویای قهرمانی فوتبال ایران نیمه تمام ماند

کد خبر : 169
21:56
1402/11/18

آذر تیتر: در نیمه نهایی جام ملت های آسیا روز چهارشنبه 18 بهمن ماه، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18:30 به مصاف قطر رفت که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود قطر به پایان رسید و قطر راهی فینال شد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی حرفه‌ای خود مقابل ژاپن در بازی با قطر نتوانست نتیجه بگیرد و در مرحله نیمه نهایی با نمایشی پرانتقاد برابر قطر سنگین‌ترین شکست را پذیرفت و از رسیدن به فینال بازماند. 

ایران در دیقیقه 3 بازی اولین گل خود را توسط سردار آزمون ثبت کرد. بعد از این که ضربه مهاجم ایران در محوطه جریمه حریف بلوکه شد، وی توپ را با ضربه دیدنی قیچی برگردان از بالای سر لوکاس مندس عبور داد و اولین گل این بازی را به ثمر رساند.

برخلاف روند بازی در دقیقه ۱۸، قطر به گل تساوی رسید. پاس اکرم عفیف در پشت محوطه جریمه به جاسم ابوالسلام رسید و ضربه او بعد از برخورد به شجاع خلیل‌زاده، تغییر مسیر داد و درون دروازه ایران قرار گرفت.

اشتباهات پی دی پی مدافعان و هافبک‌های تیم ایران باعث شد تا دقیقه ۴۳ اکرم عفیف با حرکتی پا به توپ و ضربه‌ای مهار نشدنی، گل دوم قطر را ثبت کند.

در دقیقه ۴۷ ایران توانست یک موقعیت‌ خطرناک بدست آورد و بعد از شوت عزت‌اللهی، توپ به دست مدافع قطر برخورد کرد و داور با کمک VAR به سود ایران پنالتی اعلام کرد. جهانبخش نیز پشت توپ قرار گرفت و توپ را تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۸۱ معز علی روی یک توپ سرگردان، صاحب یک موقعیت خوب شد و توانست با یک شوت دقیق توپ را وارد دروازه ایران کند تا بازی سه بر دو شود.

به این ترتیب با شکست در برابر قطر، حسرت قهرمانی ایران در آسیا ۵۱ ساله شد.

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک