1403/06/29

1403/06/29

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس به بیش از ۱۴ هزار نفر رسید

کد خبر : 155
23:59
1402/11/15

آذر تیتر: سخنگوی ستاد انتخابات کشور ضمن اشاره به تایید صلاحیت ۷۷۱ داوطلب جدید از طرف شورای نگهبان، افزود: مجموع داوطلبان تایید صلاحیت شده تا امروز به ۱۴ هزار و ۳۸ نفر رسید.

محسن اسلامی ضمن اشاره به اینکه روز ۱۹ بهمن زمان اعلام نتایج نهایی بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده است، تصریح کرد: امسال شورای نگهبان رویکرد متفاوتی داشته و پیش از موعد نهایی، در فهرست‌های متعددی، افراد تایید صلاحیت شده را به ستاد انتخابات کشور معرفی کرد که این رویکرد با استقبال ما در ستاد انتخابات همراه بود.

وی ادامه داد: طبق فهرست‌هایی که شورای نگهبان از روز ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن اعلام کرده است، تعداد کل داوطلبان تایید صلاحیت شده به ۱۴ هزار و ۳۸ نفر رسید.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تشریح کرد: امروز شورای نگهبان لیست ۷۷۱ داوطلب تایید صلاحیت شده را اعلام کرد و ما نیز به این داوطلبان به صورت پیامکی  اطلاع دادیم. فردا هم به فرمانداری‌ها اعلام خواهیم کرد تا به صورت کتبی به اطلاع داوطلبان رسانده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز ۱۹ بهمن فرصت نهایی بررسی اعتراض داوطلبان انتخابت مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان خواهد بود.
 

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک