به گزارش آذرتیتر، مدیر شعبه آتیهسازان حافظ آذربایجانشرقی، روز خبرنگار را یادآور قسم گرانبهای حضرت حق به قلم عنوان کرد و با بیان اینکه صاحبان اندیشه و قلم، رسالتی بس سنگینتر از سایر اقشار جامعه بر دوش میکشند، گفت: بیتردید خبرنگاری جهاد پایدار در مسیر حفظ حقیقت و ارتقای سطح آگاهی جامعه است و روز خبرنگار یادآور تلاشهای بیوقفه و صادقانه تلاشگرانی است که با تعهد و مسؤولیتپذیری در مسیر آگاهیبخشی و تنویر افکار عمومی گام برمیدارند و بر کسی پوشیده نیست که شغل و حرفه خبرنگاری ماهیتی دغدغهمند و مسئولیتآفرین دارد.
وی در همین راستا با اظهار بر اینکه فرهیختگان عرصه رسانه با تکیه بر اصالت قلم و پاسداری از اخلاق حرفهای، همواره حقیقت را بر مصلحت مقدم میدارند، ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با پذیرش دشواریهای این مسیر، به حریم مقدس قلم پا میگذارند و با پایداری در مسیر حقطلبی، از آرامش و امنیت خود هزینه میکنند تا چراغ راستی و دانایی را روشن نگه دارند.
سولماز حقوردی وردانی؛ مدیر شعبه آتیهسازان حافظ آذربایجانشرقی در نشست با تعدادی از خبرنگاران این استان که بهمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، شهدای جنگ تحمیلی دوازده روزه و تکریم مقام خبرنگاران و ارجنهی به جایگاه آنان در آگاهیرسانی به جامعه انجام شد، ضمن تبریک این روز و هفته مزیّن شده بهنام خبرنگار و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه، بر وجود ۶۳۰ مرکز درمانی طرف قرارداد و فعال در سطح استان اشاره کرد و رویکرد این شرکت را عدالت در دسترسی، کرامت در برخورد و شفافیت در خدمت برشمرد و افزود: طبق این رویکرد سعی کردهایم گامهای مهمی در مسیر تحول دیجیتال و حمایت از حقوق بیمهشدگانمان برداریم.
حقوردی با اظهار بر اینکه بهمنظور توسعه دسترسی بیمهشدگان به خدمات درمانی و سلامتمحور با کمترین هزینه پرداختی و بار مالی و هزینهای از جیب بیمهشدگان و آحاد جامعه تحت پوشش این شرکت، همواره در تلاش بودهایم تا تعداد مراکز درمانی و خدماترسان و کیفیت خدماتمان را ارتقا بخشیم، از افزایش ۵۰ درصدی این شرکت در این حوزه خبر داد و افزود: در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابلتوجهی داشتهایم.
وی در این ارتباط ضمن اشارهبه بهروزرسانی مستمر لیست مراکز درمانی آتیهسازان حافظ در سایت این شرکت و بیان اینکه در صورت بروز تغییر نشانی مراکز درمانی مورد عقد قرارداد بیمهشدگان این شرکت با آنان یا عدم همکاری این مراکز، اطلاعات جدید در سایت شرکت اطلاعرسانی میشود، اظهار داشت: توسعه خدمات الکترونیک در سطح شرکت، فقط یک ابزار فنآوری نیست و بخشی از استراتژی کلان ما در جهت تحقق عدالت در دسترسی و کیفیت یکسان خدمت در تمامی نقاط کشور است و در این ارتباط سعی کردهایم با استقرار کامل زیرساختهای دیجیتال، بیمهشدگانمان در دورترین نقاط کشور نیز خدمات مناسب و با کیفیتی را دریافت کنند.
مدیر شعبه آتیهسازان حافظ استان، درصد بالایی از مراجعات بیمهشدگان به این شرکت را ناشیاز هزینههای کمتر از سه میلیون تومان دانست و با بیان اینکه خدمات تا سقف سه میلیون تومان، بهشکل غیرحضوری و از طریق ثبت موبایلی ارائه میشود و افراد تحت پوشش بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوانند تا سقف سه میلیون تومان، هزینههای خود را از بیمه تکمیلی دریافت کنند، ادامه داد: این شرکت بهعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه بیمه درمان در تنظیمگری و قیمتگذاری بیمه تکمیلی درمان نقش مهمی را ایفا میکند و بر این اساس متعهد هستیم ضمن ارائه خدمات سریع، باکیفیت و محترمانه، در حفظ کرامت بیمهشدگان، صیانت از منابع و پاسخگویی مسؤولانه به جامعه نیز نقش مؤثر در تنظیمگری، آیندهنگری و انسانی ایفا کنیم.
وی در همین راستا با بیان اینکه در بسیاری از خدمات تحت پوشش خود، سقف پوشش خدمت را آزاد گذاشتهایم و طبق آیتمهای تعریف شده این شرکت، بیمهگزارانمان خودشان سقف پوششدهی خدمات را انتخاب میکنند، افزود: برنامهریزیهای شرکت در جهت کاهش پرداختی از جیب مردم است و مصمم هستیم طبق برنامه هفتم توسعه که تأکید دارد حداکثر پرداخت از جیب مردم باید ۳۰ درصد باشد، این هدف را محقق سازیم و عمق پوشش خدماتمان را افزایش دهیم.
حقوردی در همین خصوص، طرح بیمه اکمل را از طرحهای بسیار موفق در جهت کاهش هزینههای بازنشستگان صندوق کشوری دانست و با بیان اینکه طرح اکمل بهعلت عدم پوشش کامل خدمات درمانی مرتبط با بیمههای پایه و تکمیلی، راهاندازی شده و این طرح، تنوع خدماتی و پرداختی دارد، افراد تحتپوشش اکمل در سطح استان را بالغ بر ۲۱ هزار نفر اعلام کرد و اخذ تأییدیه این شرکت از سازمان بازرسی کل کشور را از دیگر اقدامات بهسرانجام رسیده در این شرکت بیمهای خواند و افزود: طبق این تأییدیه ما در انجام فعالیتهای شرکت نیازی به اخذ مجوز از سوی بیمه مرکزی نداریم.
وی در پایان، ضمن اشارهبه کسب رضایتمندی ۸۰ درصدی بیمهگزاران کلان کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی، اکمل صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق رفاه فولاد کشور و مجتمع ذوب آهن اصفهان و دیگر بخشهای تحتپوشش این شرکت، گفت: این شرکت با استقرار ۲ ساختمان ستادی و ۴۰ شعبه استانی، حدود ۶۰۰ نمایندگی و دفتر پیشخوان و مرکز ارتباط تلفنی ۷۵۰۱۳ - ۰۲۱ در حال خدمترسانی و پاسخگویی به مشتریان سراسر کشور و شهرستانهاست.
انتهای پیام /
مریم خدابخش