1403/02/15

1403/02/15

استاندار آذربایجان شرقی در آئین معارفه خود:

رضایت مردم، مایه اعتبار نظام و دولت است

کد خبر : 114
20:38
1402/11/03

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رضایت مردم، مایه اعتبار نظام و دولت است، گفت: جای جای این استان سرشار از ظرفیت است و در مسیر تحول همه باید ایمان داشته باشیم که کار نشدنی نداریم.

به گزارش آذرتیتر،مالک رحمتی در آئین معارفه خود به عنوان استاندار جدید آذربایجان‌ شرقی، یاد و خاطره استاندار فقید، مرحوم عابدین خرّم را گرامی داشت و گفت: خوشا به حال سردار خرّم که با دستی پر رفت و با عزت بدرقه شد و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت.

وی با اشاره به مجاهدت‌های مرحوم خرّم در مسیر انقلاب، دفاع مقدس، فرماندهی سپاه و خادمی مردم، گفت: ایشان عمر خود را وقف خدمت به مردم و انقلاب کرد و همه مردم آذربایجان به خدمات ایشان واقف هستند و بنده وظیفه دارم در برابر این مرد مجاهد سر تعظیم فرود بیاورم.

استاندار آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه امروز روز مبارکی برای من است که به اصل خودم برگشتم، گفت: بنده روزی در وزارت کشور یک کارشناس بودم و امروز دوباره به وزارت کشور برگشتم و تقدیر بر این شد که بعد از مسئولیت سنگین سازمان خصوصی‌سازی و در اوج کارهای شبانه‌روزی، با تماس وزیرکشور به استانداری بیایم.

وی افزود: وقتی جناب وزیر از من خواست تا به این سمت بیایم فقط گفتم من سرباز نظام هستم و هرجا صلاح باشد این سرباز کار کند حاضر خواهم شد.

 

رحمتی بیان داشت: آذربایجان مهد تمدن و جریان‌ساز و تاریخ‌ساز است و بنده با این قبول این مسئولیت، سخت‌ترین ماموریت را بر عهده دارم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین سرمایه‌ای که من را در این راه کمک خواهد کرد دعای خیر شما مردم و پدر و مادرم است؛ افتخار می‌کنم که فرزند یک کارگر هستم و از پدرم می‌خواهم تا من را از دعای خیر خود محروم نکند.

وی با بیان اینکه رضایت مردم، مایه اعتبار دولت و نظام است، افزود: همه ما مدیران بار این مسئولیت را بر دوش می‌کشیم تا در آنها رضایت ایجاد کنیم.

رحمتی ابراز کرد: اگر در این استان مدیران کل و مسئولان گمان کنند که از تهران کاری برای آنها اتفاق خواهد افتاد سخت در اشتباه هستند؛ زیرا جای جای این استان سرشار از ظرفیت است و در مسیر تحول همه باید ایمان داشته باشیم که کار نشدنی نداریم.

وی گفت: سعی خواهیم کرد مسیری که آقای خرّم ایجاد کردند با شدت و قدرت ادامه دهیم تا عقب‌ماندگی‌ها کاهش یابد و در این مسیر همه باید همدل باشیم و روحیه جهادی، تلاش، همکاری و تعامل نقش اصلی را دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی بیان داشت: دوران سختی است و زمان هم کم است و مسئولیت‌های بزرگی داریم و باید با مشارکت به پیش برویم.

رحمتی گفت: حمایت نماینده محترم ولی فقیه در استان و بیان ایشان که مثل کوه پشت شما هستیم، دلگرمی عجیبی به من داد و من این را به وزارت کشور هم انتقال دادم.

در این مراسم حکم انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی با امضای رئیس جمهور، توسط وزیر کشور به وی اعطا شد.

همچنین وزیر کشور با اهدای لوح تقدیر از خانواده مرحوم عابدین خرّم، استاندار فقید آذربایجان شرقی تجلیل و قدردانی کرد.


برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک