1403/07/27

1403/07/27

متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز در مجلس:

انتقال آب ارس به تبریز به مرحله پمپاژ رسید

کد خبر : 1053
13:10
1403/07/24

نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: انتقال آب ارس به تبریز به مدت ۹ سال راکد بود که اکنون مرحله پمپاژ به پایان رسیده و لوله گذاری انجام خواهد شد.

به گزارش آذرتیتر، دویست و هفدهمین جلسه علنی این شورا به صورت فوق‌العاده و با حضور نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، صبح دیروز (دوشنبه) در عمارت تاریخی شهرداری برگزار شد.

روح الله متفکر آزاد در این جلسه گفت: پیگیری های لازم برای توسعه قطار شهری و اجرای پروژه های جدید مسیرگشایی تبریز صورت گرفته است. ۲۵ درصد مس کشور در آذربایجان‌شرقی است و ما نیز مالیات ۲۵ درصدی درآمد های ناشی از این معدن را خواستار شده‌ایم.
وی با اشاره به اهمیت تحقق پروژه های کلان دولتی در آذربایجان شرقی تصریح کرد: تجربه بودجه نویسی ثابت کرده که دولت تنها لایحه خود را اجرایی می کند به همین دلیل هر اقدام نمایندگان مجلس باید قبل از لایحه بودجه دولت عملی شود. اما الان وقتش است و ما نمایندگان مجلس علی رغم تفاوت دیدگاه ها باید به شدت همراه با هم عمل کنیم.
وی ادامه داد: انتقال آب ارس به تبریز به مدت ۹ سال راکد بود که اکنون مرحله پمپاژ به پایان رسیده و لوله گذاری انجام خواهد شد. تعهد ۲۰ هزار میلیارد تومانی پروژه انتقال آب ارس، اتفاق افتاده و اکنون هیات وزیران در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد که این موضوع معضل آب را در سطح استان به پایان می‌رساند.
متفکر آزاد درباره رینگ آبی تبریز گفت: این رینگ تا حدودی انجام شده و با احداث این رینگ استمرار و ثبات آب تبریز تا ۳-۴ تضمین می‌شود.
نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: درباره جذب نیروهای آتش نشان نیز در صورت وجود یک نامه می‌توانیم این موضوع را از سازمان استخدامی پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک