1403/08/01

1403/08/01

با شکست سپاهان در اصفهان؛

تراکتور صدرنشین لیگ برتر شد

کد خبر : 1027
00:13
1403/07/07

تیم فوتبال تراکتور در هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر با پیروزی برابر سپاهان به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش آذرتیتر، شامگاه امروز (جمعه) تیم‌های سپاهان و تراکتور در بازی بزرگ هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

در پایان این دیدار، شاگردان دراگان اسکوچیچ درحالی موفق شدند با یک گل رقیب مدعی خود را شکست داده و به صدر جدول برسند که بیش از یک نیمه را ده نفره بازی کردند.

مصاف دو تیم با حکم کمیته انضباطی در حضور ۲۵ درصدی تماشاگران برگزار و با حملات سپاهان شروع شد و در دقایق ابتدایی این علیرضا بیرانوند بود که شوت سنگین مهدی محبی را با واکنش خوب خود برگشت داد.

چند دقیقه بعد میزبان توسط کاوه رضایی در شرایط تک به تک با علیرضا بیرانوند به گل رسید اما این بازیکن در موقعیت آفساید گلزنی کرد که به همین دلیل گل او مردود شد.

با عبور از دقایق ابتدایی تراکتور خودش را در زمین پیدا کرده و با حرکت تیمی خوب تا آستانه گلزنی هم پیش رفت اما ضربه امیرحسین حسین‌زاده تبدیل به گل نشد و پیام نیازمند آن را دفع کرد.

در دقیقه ۲۱ بار دیگر تراکتور می‌توانست به گل برسد و ریکاردو آلوز موقعیت عالی برای گلزنی داشت ولی این بازیکن شوت خود را با اختلاف بسیار کم به بیرون زد.

درحالی که بازی متعادل پیگیری می‌شد، خطای بدون توپ مهدی ترابی روی مهدی محبی منجر به اخراج ستاره تراکتور شد و ترابی پس از بررسی صحنه توسط VAR با کارت قرمز داور روبه‌رو شد.

با اخراج ترابی تراکتور ۱۰ نفره شد تا کارش برای ادامه مسابقه سخت شود اما با این حال در وقت‌های تلف شده نیمه اول به گل رسید که این گل مثل آب سردی بر پیکر سپاهان بود.

ایگور پوستونسکی، هافبک کروات تراکتور پا به توپ به سمت دروازه سپاهان تاخته و ضربه سنگینی را شلیک کرد که امیرحسین حسین‌زاده در ریباند آن را تبدیل به گل کرد.

البته در دقایق پایانی این نیمه سپاهان هم یک‌ موقعیت طلایی برای باز کردن دروازه تراکتور داشت که عارف آقاسی با تکل فوق‌العاده دروازه تیمش را نجات داد و تراکتور برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم، میزبان که با یک یار بیشتر بازی می‌کرد، فشار زیادی روی دروازه میهمان آورد و شاگردان دراگان اسکوچیچ با تجمع در نیمه زمین خودی به دنبال حفظ گل برتری بودند.

در این نیمه تراکتوری‌ها دفاع منسجمی را در برابر حملات پردامنه سپاهان انجام داده و به خوبی روی هجوم بازیکنان حریف مقاومت کردند تا در نهایت با یک گل فاتح این میدان شوند.

با این برد تراکتور توانست طلسم 11 ساله خود در اصفهان را شکسته و صدرنشین شد. قرمز پوشان تبریز با 13 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان به صدر جدول صعود کردند.

پیروزی امروز تراکتور سومین برد پیاپی این تیم در رقابت‌های مختلف بود و همه این بردها در خارج از خانه رقم خورده است.

انتهای پیام / 

 


برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک