1403/06/29

1403/06/29

صادقی: هیچ مجوزی برای قطع اشجار باغ گلستان صادر نشده است

قانون باید فصل الخطاب باشد

کد خبر : 1017
12:24
1403/06/26

رئیس کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه قانون باید فصل الخطاب باشد، گفت: لوایح مردم ناقص مانده و برخی از اعضای شورا با عدم حضور غیرقانونی خود این لوایح را در زمین نگه داشته‌اند، قانون باید فصل الخطاب باشد، عدم حضور بدون اطلاع قبلی مکرر شهرداری تبریز را بی‌احترامی به اعضای شورا می‌دانیم، به آقای شهردار یک توصیه‌ی اخلاقی دارم که از تداوم این روند عدول کنند.

به گزارش آذرتیتر، دویست و یازدهمین جلسه علنی این شورا دیروز (یکشنبه) به صورت غیررسمی در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد.
این جلسه که به دلیل غیبت تعمدی 5 تن از اعضای شورا رسمیت نیافت، با حضور اعضای حاضر به صورت غیر رسمی برگزار شد.

احد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه اظهار کرد: کمترین توقع اخلاقی اعضای شورا از شهرداری اطلاع پیامکی یا تماس در خصوص عدم حضور خود است، حل مشکلات مردم با این روش امکان پذیر نیست، شهرداری نباید اجازه دهد تا این همه خدماتی که در شهر انجام می‌گیرد با چنین غیبت‌های زیر سوال برود.

وی در خصوص باغ گلستان بیان کرد: ما در خصوص موضوع باغ گلستان جلسات متعددی برگزار کردیم، ما هیچ‌گونه مجوزی در بحث قطع اشجار باغ گلستان و یا هرگونه تغییر کاربری و واگذاری زمین صادر نکرده‌ایم. 

وی ادامه داد: قطع درختان طبق قانون از طریق کمیسیون ماده هفت و توسط اشخاص حقیقی و حقوقی قابل رسیدگی است تا اگر تخلفی در مکان انجام گرفته است، بدون اغماض برخورد شود.

صادقی افزود: نیروی انتظامی عزیز ما بوده و وجود نظم در شهر در ثمره‌ی تلاش نیروهای خدوم نیروی انتظامی است و ما هم می‌گوییم که در این فرایند بی‌نظمی از سوی شهرداری یعنی واگذار کننده‌ی زمین صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: زمین مناسبت‌تری برای نیروی انتظامی اختصاص داده شود تا بتوانند، کار خود را پیش ببرند بنده نیز احساس می‌کنم شیطنت‌هایی در بحث واگذاری این زمین صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب های خبر (تگ)

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

ستاک