نسخه چاپی خبر

در خصوص غیبت «پرویز هادی» از جلسات شورای شهر تبریز،
فاتح: فرمانداری تصمیم می‌گیرد

کد خبر : 1001
13:35
1403/06/19


فرماندار تبریز گفت: تصمیم گیری در خصوص موضوع غیبت «پرویز هادی» عضو شورای اسلامی این شهر از جلسات شورا پس از بررسی مدارک ارسالی از شورای شهر اتخاذ می‌شود.


به گزارش آذرتیتر، یونس فاتح روز دوشنبه در گفت و گویی با اشاره به غیبت چند جلسه ای عضو مذکور شورای اسلامی این شهر در جلسات شورا، افزود: در این راستا فرمانداری تبریز طی نامه ای به شورای اسلامی این شهر خواستار ارسال مدارک کتبی در خصوص تعداد غیبت های «هادی» از جلسات شورا و موجه یا غیرموجه بودن آن ها شده است.



وی با بیان اینکه تاکنون این مدارک به فرمانداری ارسال نشده است، اظهار کرد: فرمانداری پس از دریافت مدارک کتبی و بررسی آن ها، بر اساس قانون و مقررات تصمیم گیری خواهد کرد.



موضوع غیبت «پرویز هادی» از جلسات شورا توسط مشاور حقوقی بررسی می شود


رییس شورای اسلامی تبریز نیز گفت: موضوع غیبت چند جلسه ای «پرویز هادی» عضو شورای اسلامی این شهر از جلسات این شورا توسط مشاور حقوقی شورا به صورت کارشناسی بررسی و طی نامه کتبی به فرمانداری اعلام می شود.

غلامرضا احمدی با بیان اینکه غیبت ۶ جلسه پیاپی هر یک از اعضا از جلسات شورای اسلامی در شهرهایی مانند تبریز موجب تعلیق عضویت اعضا می شود، افزود: در این خصوص فرمانداری تبریز تصمیم قانونی را پس از بررسی مدارک ارایه شده از سوی شورای شهر اتخاذ می کند.



عدم حضور چند جلسه ای من در جلسات شورا بر اساس مرخصی قانونی است


هادی نیز در رابطه با عدم حضور چند جلسه‌ای خود در جلسات شورای اسلامی شهر گفت: در تیر ماه به ریاست وقت شورا «شهرام دبیری» مرخصی‌ام را برای مرداد ماه اعلام کردم ولی زمان دقیق مرخصی را مشخص نکرده بودم.

پرویز هادی با بیان اینکه پس از تغییر ریاست شورا، موضوع مرخصی را به رییس جدید شورا هم اعلام کردم، افزود: درخواست بنده در رابطه با مرخصی یک ماهه برای رسیدگی به امور شخصی در مرداد مورد قبول قرار گرفت و لزومی ندارد در رابطه با برنامه‌هایم در مرخصی شخصی و خانوادگی توضیح دهم و وارد جزئیات بیشتر شوم.

وی با گلایه از برخی رسانه ها که شایعه مهاجرت وی را مطرح کردند، اظهار کرد: ۲۰ سال به عنوان ورزشکار در کشورهای مختلف به رقابت پرداخته ام و در حدی اعتبار دارم که بتوانم به مناطق و کشورهای مختلف جهان سفر کنم.

عضو شورای اسلامی تبریز گفت: در صورت اینکه تصمیمی بر عدم حضور در شورا داشتم، استعفای خودم را تحویل می‌دادم و لازم به شایعه پراکنی برخی رسانه ها نبود.

هادی، ادامه داد: برخی از موضوعات مطرح شده در شان و منزلت شهر تبریز و در مرام من نیست که از طریق قانونی به دنبال ادعای کذب برخی رسانه ها باشم.

وی با بیان اینکه اولین بار بود که از مرخصی ام استفاده کردم، یادآور شد: از اول تیر تا پایان مرداد مرخصی داشتم که یک هفته هم با تعطیلی شورا همراه شد؛ هفته گذشته هم به خاطر یک مشکل در جلسه شورای شهر حضور پیدا نکردم و از این هفته در جلسات حضور خواهم داشت.

هادی، افزود: اقداماتی که در این دوره شورا در خصوص ورزش انجام شده بی سابقه است اما کسی در این خصوص صحبت نمی کند و برخی به خاطر خصومت شخصی با فلان عضو شورا یا شهردار به دنبال بهانه برای تخریب هستند.

فیلم کامل صحبت‌های پرویز هادی را در اینستاگرام آذرتیتر ببینید.

انتهای پیام/

نویسنده : آذرتیتر
ستاک