نمایش 1 - 14 از 27
- کاروان سوگواری تبریز در مسیر شام 11 views
- تراکتور مالک بومی می خواهد 9 views
- بلیت فروشی دیدار تراکتور – استقلال آغاز شد 9 views
- شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران به کار خود پایان داد 8 views
- در برخی خانواده های ایرانی نگهداری سگ جایگزین فرزندآوری شده است 7 views
- شهردار تبریز، مهمان لیلی و مجنون 7 views
- اصغر یوسفینژاد؛ ترور نافرجام يك فيلمساز 6 views
- مراغه دومین شهر از نظر حاشیهنشینی در آذربایجانشرقی است 6 views
- بازیکن مصدوم تراکتور ۶ ماه از میادین دور خواهد بود 5 views
- ۱۶ مصدوم بر اثر واژگونی مینی بوس در کلیبر 5 views
- فروشندگان سکه تقلبی در مرند دستگیر شدند
- مدارس شهرستانهای تبریز و اسکو برای سومین روز پیاپی غیرحضوری است
- نمایش «دروغ» روی صحنه رفت
- ریحانی دروغ را به صحنه میبرد
- این جاده ناتنی است
- جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان باغچه بان پایان یافت
- همایش علمی جبار باغچهبان در مرند برگزار شد
- اولین ارتباط من با تئاتر در مدرسه بود
- آخرین روز جشنواره تئاتر باغچهبان به پایان رسید
- رونمایی از ترجمه نمایشنامه “جنگل”
- افتتاحیه دومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان باغچهبان مرند
- آغاز راه یک کارگردان جوان
- نامهربانی با یار مهربان

نارضایتی استاندار آذربایجانشرقی از سرعت اجرای خط آهن میانه – تبریز

به گزارش آذرتیتر به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح دوخطه کردن راه آهن میانه – بستان آباد – تبریزگفت: متاسفانه ساخت ایستگاه و راه دسترسی آن پیشرفت خوبی ندارد و در این خصوص از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به دلیل انتخاب پیمانکارهای ضعیف گله مند هستیم.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتخاب پیمانکاران ضعیف برای راه های دسترسی و ایستگاه خط آهن در بستان آباد موجب شده که سرمایه گذاری با این بزرگی به خاطر ایستگاه معطل بماند.
وی با اشاره به عزم دولت برای اتمام خطآهن میانه – تبریز به رغم دشواری های مالی گفت: برای تکمیل این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
پورمحمدی تشریح کرد: از مجموع ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح ۲۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و اوراق اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه این طرح از میانه تا بستان آباد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: میزان پیشرفت فیزیکی طرح از بستان آباد تا تبریز نیز به ۸۲ درصد رسیده است.
خط آهن دوخطه میانه – بستان آباد- تبریز از ایستگاه فعلی میانه واقع در مسیر راهآهن تهران – تبریز شروع شده و با گذر از شهرهای ترکمن چای، بستانآباد و باسمنج به ایستگاه کنونی تبریز متصل می شود.
طرح راه آهن میانه تبریز حدود ۲۰۳ کیلومتر بوده که ۱۳۲ کیلومتر آن شامل مسیر میانه_بستان آباد و ۷۰ کیلومتر شامل مسیر بستان آباد تا تبریز است؛ این طرح از سال ۱۳۷۹ آغاز شده است.
خط آهن میانه – بستان آباد – تبریز، ادامه راهآهن تهران ـ میانه است که در صورت تکمیل، فاصله بین تهران و تبریز را از نظر مسافت ۱۱۴ کیلومتر و از لحاظ زمانی ۵.۵ ساعت کاهش میدهد.
این خط آهن به صورت دو خطه طراحی شده و حداکثر سرعت آن برای واگنهای باری ۱۲۰ کیلومتر و برای واگنهای مسافربری ۱۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
ارسال نظر