نمایش 1 - 14 از 27
- کاروان سوگواری تبریز در مسیر شام 10 views
- ریحانی دروغ را به صحنه میبرد 9 views
- از پوستر نمایش «لیلی و مجنون» رونمایی شد 8 views
- تشدید فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان شرقی 7 views
- پیام توییتری امیرعبداللهیان برای مقامات کاخ سفید 7 views
- در برخی خانواده های ایرانی نگهداری سگ جایگزین فرزندآوری شده است 6 views
- «نصفه شبی» بر روی صحنه تئاتر شهر تبریز 6 views
- بازیکن مصدوم تراکتور ۶ ماه از میادین دور خواهد بود 5 views
- ۱۱۱ کودک خیابانی تحت حمایت بهزیستی آذربایجان شرقی هستند 5 views
- مسئولان عامل عقب ماندگی شهرستان اهر هستند 5 views
- نمایش «دروغ» روی صحنه رفت
- ریحانی دروغ را به صحنه میبرد
- این جاده ناتنی است
- جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان باغچه بان پایان یافت
- همایش علمی جبار باغچهبان در مرند برگزار شد
- اولین ارتباط من با تئاتر در مدرسه بود
- آخرین روز جشنواره تئاتر باغچهبان به پایان رسید
- رونمایی از ترجمه نمایشنامه “جنگل”
- افتتاحیه دومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان باغچهبان مرند
- آغاز راه یک کارگردان جوان
- نامهربانی با یار مهربان
- این آمار لعنتی
- جدول برنامه های اجرایی جشنواره ی ملی تئاتر کودک و نوجوان باغچه بان منتشر شد

معاون وزیر راه و شهرسازی:
فاصله تهران تا تبریز با قطار ۵ ساعت کوتاهتر میشود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از راه آهن بستان آباد- تبریز( خاوران) فاصله ریلی تهران تا تبریز پنج ساعت کوتاهتر میشود
به گزارش آذرتیتر به نقل از مهر، خیراله خادمی به منظور بازدید از روند اجرای زیرساختهای حمل و نقل به آذربایجان شرقی سفر کرد و طی نشستی با معاون عمرانی استاندار نسبت به رفع برخی مشکلات ایستگاه راه آهن خاوران واقع در تبریز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
معاون وزیر راه وشهرسازی راه آهن دوخطه بستان آباد- خاوران تبریز را بخشی از کریدور ریلی شرق به غرب کشور اعلام کرد و گفت: در حال حاضر زیرسازی این محور ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ریل گذاری مسیر تکمیل شده است و در بخش روسازی نیز تنها عملیات تکمیلی باقی مانده است.
خادمی از تصویب ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح ریلی در سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: ۳۷۰ میلیارد تومان از این مصوبه تاکنون تخصیص یافته است و با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه در صورت تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان باقیمانده، این خط ریلی ظرف یک ماه آماده بهره برداری میشود.
وی اعتبار هزینه شده تاکنون را ۱,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای پرداخت بدهیها به پیمانکار و مشاوران پروژه مورد نیاز است.
مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه با تاکید بر احداث طولانیترین تونل راه آهن کشور به طول ۲ هزار و ۸۰۰ متر در راه آهن بستان آباد- خاوران ادامه داد: در زمینه ساخت سازههای این محور روشهای نوین با استفاده از ابزار و امکانات بومی و دانش مهندسین ایرانی به کار رفته که در نوع خود مثال زدنی است.
وی ادامه داد: احداث پل قوسی باسمنج به طول یک کیلومتر با استفاده از روش پیشرانی تدریجی یکی از روشهای اجرایی است که برای اولین بار در احداث پلی در قوس استفاده شده است.
وی استفاده از ابزار دقیق برای رفتار سنجی دقیق تغییرات ساختاری در احداث تونلها، استفاده از بالشتکهای بزرگ مقیاس در ساخت پلها و استفاده از ریل ملی را برای اولین بار در راه آهن بستان آباد- خاوران از ویژگیهای قابل ذکر این پروژه اعلام کرد.
ارسال نظر