نمایش 1 - 14 از 27
- کاروان سوگواری تبریز در مسیر شام 11 views
- تراکتور مالک بومی می خواهد 9 views
- بلیت فروشی دیدار تراکتور – استقلال آغاز شد 9 views
- شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران به کار خود پایان داد 8 views
- در برخی خانواده های ایرانی نگهداری سگ جایگزین فرزندآوری شده است 7 views
- شهردار تبریز، مهمان لیلی و مجنون 7 views
- اصغر یوسفینژاد؛ ترور نافرجام يك فيلمساز 6 views
- مراغه دومین شهر از نظر حاشیهنشینی در آذربایجانشرقی است 6 views
- پیام توییتری امیرعبداللهیان برای مقامات کاخ سفید 5 views
- وضعیت کارکنان تعدیل شده فروشگاه رفاه تبریز 5 views
- فروشندگان سکه تقلبی در مرند دستگیر شدند
- مدارس شهرستانهای تبریز و اسکو برای سومین روز پیاپی غیرحضوری است
- نمایش «دروغ» روی صحنه رفت
- ریحانی دروغ را به صحنه میبرد
- این جاده ناتنی است
- جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان باغچه بان پایان یافت
- همایش علمی جبار باغچهبان در مرند برگزار شد
- اولین ارتباط من با تئاتر در مدرسه بود
- آخرین روز جشنواره تئاتر باغچهبان به پایان رسید
- رونمایی از ترجمه نمایشنامه “جنگل”
- افتتاحیه دومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان باغچهبان مرند
- آغاز راه یک کارگردان جوان
- نامهربانی با یار مهربان

مدیرعامل سازمان قطار شهری:
تعطیلی کارگاه های مترو به علت بدهی

به گزارش آذر تیتر به نقل از ایرنا، مصطفی مولوی روز یکشنبه در جمع اعضای شورای شهر تبریز اظهار کرد: اگر میخواهیم خط یک قطار شهری تبریز به اتمام برسد، باید بدهیها را تسویه کنیم، زیرا کارگاهها تعطیل شدهاند.
وی گفت: برای رفع این مشکل حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و از شورا می خواهیم تا مجوز برداشت تسهیلات را صادر کند.
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز افزود: شهرداری تمام تلاش خود را برای پایان خط یک مترو تبریز تا پایان سال جاری به کار میبندد.
عملیات اجرایی قطار شهری تبریز از حدود ۱۵ سال قبل آغاز شده و در زمان حاضر ۱۲ کیلومتر از مسیر ۱۸ کیلومتری خط اول آن با صرف یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال بهره برداری است.
برای افتتاح ۶ کیلومتر باقی مانده خط اول قطار شهری تبریز نیز ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و امید می رود این بخش نیز با تزریق به موقع اعتبارات از سوی دولت و شهرداری تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
برای اجرای خط دوم قطار شهری تبریز نیز تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و این خط نیز ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
ارسال نظر